Samenwerking tussen Aannemer en Move & Store

Bij verbouwing (of verhuizing) heeft de aannemer doorgaans de regie voor planning, werkzaamheden, materialen en vooral qua wensen van de klant. Kwaliteit van het werk en de service aan de klant staan daarbij centraal. Vooral ook omdat de kennis, ervaring en vakmanschap van de aannemer zorgen voor een optimale klantervaring en een efficiënte inzet van resources.

Het veilig stellen van de inboedel is echter geen taak voor een aannemer en zorgt bij een klant vaak voor stress en ‘gedoe’. En maar al te vaak blijkt juist ‘de inboedel’ in de planning te zorgen voor vertraging, problemen of op z’n minst de nodige discussie. Dat kan makkelijk voorkomen worden door Move & Store tijdig in te schakelen. De inboedel wordt ‘gewoon’ tijdelijk opgeslagen in één of enkele boxen en als de werkzaamheden klaar zijn zetten we de boxen met inboedel weer bij de klant voor deur.

Move & Store kiest samen met de klant voor een juiste aanpak voor ontruiming van de locatie, datum voor plaatsen en ophalen van de boxen, opslag van de inboedel en het weer afleveren als de werkzaamheden klaar zijn. Voor dit laatste haken wij aan op de regie die de aannemer voert en stemmen dit af met de klant. Door deze communicatie ervaart een klant minder stress en beleeft meer plezier aan zijn verbouwing en het resultaat ervan.

Omdat we aanhaken bij de planning van de aannemer kan Move & Store meelopen in uw facturatie aan de klant. Maar we kunnen u ook ontlasten door onze werkzaamheden direct met de klant af te stemmen, uiteraard rekening houdend met uw planning en regie-keuzes. Een goed gesprek is het halve werk. Onze adviseur komt graag even langs om de afspraken af te stemmen zodat u een extra service kunt aanbieden voor uw klant. Een service die past in uw bedrijfsbeleid en die past bij de wensen van uw klanten.

Bel 085-8901245 om een afspraak te maken met onze adviseur…